07 август 2023

Викенд у Алтету

Викенд је био врло интересантан! Урадили смо много ствари.

У петак смо се нашли са мојим другом Кристофолом, који живи у Лондону и дошао је да проведе викенд у Барселони. Зато смо ишли са њим у кинески ресторан који нам се свиђа. Ручали смо, након тога смо се шетали и појели питу као посластицу. Лепо смо се провели, радовао сам се што сам се нашао са Кристофолом. Након тога смо се вратили у Корнељу и ја сам отишао у теретану,  док је Пау остао код куће.

План је био да проведемо викенд у Алтету, зато што тако славимо рођендан Хелени (сестрици Пауа) са његовом породицом. Стигли смо у суботу ујутру, мало после тога смо ручали и одморили се. Увече смо ишли у базен и, након што се затворио, истуширали смо се, ишли у Лидл и на вечеру. Вечерали смо у Аграмунту, у ресторану који је добио награду; није био јефтин, али је храна била врло укусна. Свидео нам се.

У недељу ујутру смо доручковали и након тога сам гледао ТВ док Пау се депилирао. Ишли смо у Тарегу да се шетамо и проведемо јутро, након тога смо се вратили да ручамо са родитељима и сестром Пауа. Ручак је био дуг, после тога смо се вратили у Корнељу.

Нема коментара:

Постави коментар