28 септембар 2023

Занимљив час српског

Неколико недеље имам часове српског језика са новим учитељем, зове се Немања. Имамо часове сваке недеље у уторак и помага ми много да унапредим своје знање српског језика. Он је стрпљив и добро зна како да ме научи.

Прошлог уторка водили смо веома интересантан разговор. Разговарали смо о хомофобији, бившој Југославији, православној цркви и правима ЛГБТ особа. Било је врло интересантно, јер знате да ме веома занима живот у Југославију и промене које су се десиле пре, током и после рата.

Рекао ми је о расту хомофобије у бившим Југословенским земљама због национализма, и то ме је растужило. Знао сам да је рат Југославије био страшан, али немам појма колико је разбио друштво. Такође смо разговарали о томе како српско друштво данас није толико хомофобно као пре неколико година, чему се радујем.

Већ се радујем следећем часу - успут речено, биће то на мом рођендану!

Вокабулар
промена - cambio
раст - aumento
растужити - apenar, entristecer
успут речено - dicho sea de paso

Нема коментара:

Постави коментар