22 јануар 2024

Evrovizija i pesme Dore 2024

Sredinom smo januara, a to znači jednu stvar: da smo u vreme Evrovizije! Još nisam rekao ništa o tome u ovom blogu, ali ako me znate od negde drugde, znate da mi se sviđa Evrovizija. I pošto tako volim srpski i hrvatski jezik, pratim narodne izbore iz Srbije (PZE) i Hrvatske (Dora).

Pesme PZE još nisu objavljene, ali pesme Dore već znamo i imam svoje omiljene. Komentarisaću ih:

  • Moja omiljena pesma sada je More od Lane Mandarić. Jako volim takvu mračnu muziku, tekst je u redu, a glas pevačice je odličan.
  • I Baby baby od Noelle mi se sviđa, mislim da je moderna i da daje želju za igranjem.
  • Pesma Sretnih dana dat će Bog mi se takođe sviđa, ali sam malo umoran od nje zato što sam pročitao tekst i mislim da je malo previše romantičan, a spomene Boga, što je skoro uvek loše.
  • Pesma Pametnom dosta mi se čini dobra i zabavna. Osim toga, zvuči staro, kao da je iz moje mladosti. Sviđa mi se to.
Nadam se da će ove pesme ići na finale!

Нема коментара:

Постави коментар