29 јануар 2024

Pesme za Evroviziju 2024

Nakon nekoliko slušanja, hoću da malo komentarišem pesme od #PZE24. Pošto ne volim da loše govorim ni o čemu, samo ću da komentarišem pesme koje mi se sviđaju.

POLUFINALE 1

  • Marko Mandić - Dno. Mislim da je interesantna pesma, sviđa mi se egzotičan ritam.
  • Bojana x David - No no no. Zabavna je, vrlo dobra za radio i za leto. Oba glasova se vrlo dobro uklope. Sviđa mi se da ju je Boris Subotić napisao, prva je njegovih pesama koju slušam koja nije spora.
  • Ivana Vladović - Jaka. Jedna mojih omiljenih pesama ove godine, obožavam melodiju, zvuči kao klub-muzika devedesetih godina koja mi se tako sviđa. Osim toga, volim da tekst govori o samopouzdanju i osnaživanju! Nadam se da je vidim u finalu.
  • Kavala - Vavilon. Mirna je i malo tajanstvena. Sviđa mi se osnov muzike, refren ima snagu.
  • Keni nije mrtav - Dijamanti. Pesma je tako lepljiva (jel se kaže to na srpskom?), proveo sam dva dana da pevam "na moju stranu jastuka, na moju, na moju". I oni imaju toliko energije!
POLUFINALE 2

  • Iva Lorens - Dom. Zvuči nekomercijalno (kao mnoge ove godine) i sviđa mi se promenu ritma. Glas ima nešto što me uznemiri ali čini da želim da ponovo slušam pesmu.
  • Zejna - Najbolja. Šta mogu da kažem, svidela mi se otkad sam je prvi put poslušao. Osnov je lepljiv, melodija je snažna i tekst je odličan o temi samopouzdanja. Osim toga sam siguran da će Zejna napraviti savršen šou.
  • Filip Baloš - Duga je noć. Prvo mi se nije dopala, možda jer je Filipova pesma bila moja omiljena prošle godine. Ali sada mislim da je jedna najboljih i siguran sam da ćemo ga videti u finalu. Prateći vokali su odlični.
  • Yanx - Kolo. Muzika mi zvuči balkanski (to mi se dopada) a glas ima malo RnB ukus koji nađem da je vrlo zanimljiv.
  • Konstrakta - Novo, bolje. Još jedno Konstraktino umetničko delo, možda je osnov previše disko ali pesma zvuči divno, a tekst je odličan, kritikuje konzumerizam.
  • Durlanski - Muzika. Ne znam zašto mi se sviđa, nije moj stil ali ima nešto što me podseća na portugalski rep.

Нема коментара:

Постави коментар