18 март 2024

Заузет викенд

Драги читаоци,

предуго нисам писао овде, и знам да би требало да вежбам писање, али стварно нисам имао времена да то радим. Сада имам мали тренутак.

Викенд је био заузет. У петак нисмо имали ништа да радимо, па сам ишао у теретану. Ишао сам сам зато што је Пау током недеље био болестан и није се осећао добро.

У суботу смо планирали да идемо у Љејду, јер је мој друг Елој био у посети код Висента и Алвара. На путу до Љејде смо се зауставили у Тареги да Пау купи слаткише (буњоле), натучи гориво и опере ауто.

Нашли смо Висента, Алвара и Елоја и отишли на ручак у ресторан који се зове "ТК". Јело је било укусно, јео сам канелоне и свињско филе и мус од сира за десерт.

После ручка смо се шетали. Елој, Висент и Алвар су ишли на Сајам Љејде да виде изложбу о малим возовима; Пау и ја смо се шетали поред реке, седели и радили вежбе Клозмастера. Када су наши пријатељи завршили, нашли смо се и ишли ка главној улици. Посетили смо бесплатну изложбу о Момку Шећера (лидеру синдиката из 1920-их година) а затим смо се упутили ка ауту да се вратимо у Корнељу са Елојем.

Око осам или пола девет стигли смо кући, истуширали се и отишли на вечеру у близини куће. Нисмо знали где да вечерамо, али смо на крају изабрали за ресторан који сервира тапе. Вечера је била укусна а током ње смо се разговарали, било је кул.

Елој је остао код нас, а у недељу смо рано устали и доручковали. Разговарали смо мало, а затим смо отпратили Елоја до метро станице. У 12.15 смо били договорили са Антониом и Карлесом да нас покупе да идемо до Марганеља да једемо калсотаду у ресторану где смо били пре месец дана, када смо имали саобраћајну несрећу. Калсотада је била одлична! Антониу и Карлесу се много свидела. Пошто су мало пили, нисмо се одмах вратили, већ смо се мало шетали по планини. Није дуго трајало, 20 минута мање-више.

Само ја нисам пио, зато сам морао да вози ауто кући, а у Корнељи су они наставили до своје куће. Нисмо радили ништа више јуче, зато сам увече имао "депресију после одмора".

Нема коментара:

Постави коментар