18 децембар 2023

Ко те шиша?

Драги читаоци,

Наиме, назив чланка је израз који сам недавно учио и свидео ми је зато што звучи нам Шпански говорницима врло чудно.

Викенд је протекао мирно, нисам радио ништа посебно. У петак сам ишао у теретану увече, али је то било све. У суботу је Пау радио врло рано, у 9 се већ вратио и гледали смо мало телевизију. Око 11 смо отишли у Алкампо, у Лидл и у Алди да купимо храну. Увече сам ишао поново у теретану.

У недељу је Пау опет радио рано, али се овај пут вратио око 11. Мало смо били код куће, па смо ишли на ручак у Фостерс-Холивуд. Јели смо гуакамоле и по једну пљескавицу, а потом се вратили кући. Увече нисмо ништа радили, само смо гледали мало телевизију и кувао сам ручак за данас.

И сад одговарам: ко ме шиша? Сам себе ја шишам!

Нема коментара:

Постави коментар