Пређи на главни садржај

Напуштен блог

Жао ми је што овде нисам писао чешће. Постоје два разлога за то: с једне стране, нисам имао времена за писање, а с друге, нисам знао о чему. Увек писати о свакодневном животу није баш занимљиво, јер не радим толико узбудљивих ствари.

Желео бих да вас обавестим да сам планирао да полажем испит из српског у септембру, али од тога сам одустао. Када су објавили датум испита, више нисам могао себи да приуштим путовање. То значи, да ћу морати да чекам до јануара. Нисам сигуран да ли је путовање у Београд у јануару добра идеја, јер може бити превише хладно, али је то сада план.

Тренутно је Пау без посла, па смо планирали да мало путујемо у близини. Овог месеца ћемо да проведемо викенд у Андори; циљ је да не будемо овде за Светог Јована. У јулу ћемо путовати у Кадис, да посетимо моју породицу и да идемо на плажу Атлантског океана. Такође планирамо да посетимо моју сестру у Билбау.

Што се тиче српског језика, у задње време немам пуно мотивације. Нисам одустао од учења, али сам убеђен да никад нећу моћи научити да говорим или да пишем правилно (и функционално!).

Надам се да ћу ускоро имати више тема о којима ћу моћи да пишем. До тада, поздрав!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Хајде да се волимо

Драги читаоци! Ево ме поново. Мислим да морам да вежбам писање мало више, и то значи да ћу покушати да чешће користим свој блог. Обично је проблем што не знам о чему да пишем, али ове недеље могу да пишем о филму који сам гледао за викенд. Филм се зове Хајде да се волимо . Филм је снимљен 1987. године, у време бивше Југославије, а мој учитељ ми је препоручио тај филм зато што је комедија. До сада, сви филмови на српском које сам нашао и могао да гледам били су драме, а волим добре драме, али више волим комедије. Волим да се смејем! Пређимо на ствар: филм. Филм сам нашао само без титлова; учитељ ми је рекао да не морам да се бојим гледања филмова без титлова; био је убеђен да могу да разумем. Стварност је, нажалост, другачија. Заиста нисам добро разумео шта се говорило због лошег квалитета звука. Звучао је тако лоше да нисам могао ни да препознајем речи које су се говориле. Мислим, осим тога, да мој ниво српског није тако добар да разумем хумор тог филма. Међутим, наравно, било је некол

Sutra je moj rođendan

Dragi čitaoci, danas pišem latinicom zato što mi se piše tako. Znate da mi se više sviđa da pišem ćirilicom, ali srpski jezik ima dva pisma i treba da koristim obe. Sutra je moj rođendan, napuniću trideset devet godina. Neću ovde da pišem o mom životu, jer nemam dovoljan nivo jezika da to uradim. Međutim, mogu da pišem o tome što sam celu godinu učio srpski: počeo sam kad mi je Pau dao prvu knjigu srpskog za moj 38. rođendan. Mogu li da govorim ili da pišem srpski dobro? Ne baš. Ali imam sposobnost da pišem ove kratke tekstove bez potrebe da tražim mnogo stvari. Redovno pohađam časove srpskog jezika i smatram da učim mnogo i napredujem. Ponekad se frustriram, ali mislim da treba da se dobro osećam o mom srpskom jeziku. Nastaviću da učim srpski. I hvala vam svima koji me čitate.