01 јул 2023

Осећај учења

Данас сам поставио на Инстаграм слику своје свеске са задацима из српског језика. Мој бивши ме је питао шта је то било, а када сам му рекао да је из српског, питао ме је да ли га учим јер сам нашао посао у Србији.

Ово се не дешава само са мојим бившим, већ и са пуно људи. Не разумеју да учим језике зато што ми се свиђа: учење језике треба да буде корисно.

Тешко је да објасним, али учење језика ми прија и забавно је. То не значи да учим цео дан, али довољно времена да бих напредовао. И осећај напретка је веома користан.

Узгред, јутрос сам видео телевизију из Новог Пазара и погледао сам рекламе. Помислио сам да се може много научити из реклама: слушаш речи повезане са сликама.

Вокабулар
напредак - avance, progreso
напредовати (напредујем) - avanzar, progresar
користан, корисна - útil
осећај - sentimiento

Нема коментара:

Постави коментар