11 јул 2023

Врући уторак

Уторак је и врло вруће. Новине говоре о "медитеранској пећи", барем шпанске новине, не знам да ли и спрске новине о томе пишу. Тема је да је врло вруће. Данас сам пешке дошао до канцеларије и носим дуге панталоне. То је у реду када дођем мотором, али пешке није баш добра идеја, било ми је неподношљиво. Треба ми да пронађем прикладан шорц који могу да носим у канцеларији, боље ако није превише скуп.

Толико је врело да нисам ишао на час степа јуче. Одлучио сам да ипак идем у теретану, али сам само трчао на траци (осим вежбе за леђа). Не знам колико ће ова врућина трајати, надам се да ће проћи за два-три дана, не дуже. Иначе ћу да умрем.

Вокабулар
неподношљиво - insoportable
пећ - horno
прикладан - apropiado, adecuado
трчати (трчим) - correr

Нема коментара:

Постави коментар