08 јул 2023

Трећи српски час

Здраво свима!

Данас сам имао моји трећи час српског језика. Овај пут сам изабрао нову учитељицу. Претходни учитељ је био врло љубазан, али треба ми мало више организације на часу. Ова учитељица изгледа традиционалније; на часу смо водили разговор, али је постојала структура. Прво је поставила питања мени, а онда ми је рекла да морам и ја да је питам, зато што је важно да научим како да питам ствари.

Осим тога, свидело ми се што је од почетка писала ћирилицом.

Има два забавна тренутка:

1. Када ме је питала шта сам недавно читао: рекао сам да сам покушао да читам лаке књиге на српском језику, а она је одговорила да такве књиге не постоје, и да су све превише тешке.

2. Када ме је питала где бих желео да путујем у новембру када имам одмор, рекао сам да желим да посетим Србију, а она ми је одговорила: у новембру Србија није баш лепа 😅

Вероватно ћу имати више часова са њом!

Вокабулар
недавно - recientemente
поставити (поставим) - establecer
---> поставити питање - hacer una pregunta
претходан, претходна - anterior


Нема коментара:

Постави коментар