24 јул 2023

Резиме викенда

Сећате се што сам желео да радим у викенду? Неке ствари сам урадио, друге нисам.

У суботу сам имао час српског са новом ученицом. Није био добар час... ученица није писала ћирилицом, само латиницом без идјакритичких знакова. Знам да се тако пише на чатовима али не сматрам да је у реду на часу језика. Додуше, мене није разумела када сам јој постављао питање о глаголским видовима. Мислим да више нећу имати часове са њом.

Након тога сам чекао Пауа, и увече смо ишли у Санткугат да гледамо половне књиге. Напокон смо купили девет; неке о руском језику и други на шпанском, али није било књига о српском.

У недељу сам ујутру ишао у теретану, а увече смо ишли у биоскоп. Гледали смо филм "Барби", свидео нам се. Вечерали смо у Бургеркингу и вратили смо се кући.

Вокабулар
додуше - además
знак - signo
постављати питање - hacer una pregunta

Нема коментара:

Постави коментар